Firma
O Firmie
Zarząd i Rada Nadzorcza
Grupa kapitałowa
O nas
Oferujemy
Meltemee - platforma low-code
Software development
Outsourcing specjalistów IT
Rozwiązania CX
Boty AI i Analiza Rozmów
UC&C | Videokonferencje
AISEMA
Usługi Call i Contact Center
Konferencje i szkolenia
Rozwiązania dla branż
Case Study
Aktualności
Relacje Inwestorskie
INFORMACJE
Strefa Inwestora
Dokumenty korporacyjne
Istotne transakcje z podmiotami powiązanymi
O GRUPIE YARRL
Akcjonariat
Walne Zgromadzenie
Kontakt dla Inwestorów
Plan połączenia z pTAG
AKCJE SPÓŁKI NA GIEŁDZIE
Notowania yarrl S.A.
Oferta publiczna akcji
Prospekt emisyjny
Historia operacji na akcjach
RAPORTY OKRESOWE
Bieżące
Kwartalne
Półroczne
Roczne
DANE FINANSOWE
Wybrane dane finansowe
Podstawowe wskaźniki finansowe
Kalendarium wydarzeń korporacyjnych
ŁAD KORPORACYJNY
Oświadczenia
Audytor
Prognozy finansowe
PL
EN
Kariera
Kontakt
Blog
Wszystkie kategorie
Wydarzenia
Strefa wiedzy
Po godzinach
Centrum prasowe
Centrum prasowe
2.9.2024
Omnichannel w Contact Center – jak wielokanałowe podejście usprawnia obsługę klienta
Zanim przejdziemy do samej strategii omnichannelowej, warto rozpocząć od ujednolicenia pojęć, doprecyzowania sformułowań i zarysowania najważniejszych dotyczących komunikacji pomiędzy firmami i klientami.
Czytaj więcej
Wydarzenia
22.8.2024
Szkolenie z projektowania i tworzenie aplikacji w technologii low-code
Jako entuzjaści innowacyjnych rozwiązań technologicznych nieustannie podnosimy nasze kwalifikacje!
Czytaj więcej
Strefa wiedzy
12.8.2024
Ethics by design – pięć zasad etycznych w AI
Jedną z najcenniejszych umiejętności projektowania rozwiązań AI jest umiejętność przewidywania konsekwencji zastosowań AI oraz uczenia maszynowego
Czytaj więcej
Centrum prasowe
7.8.2024
yarrl dziś i jutro - wywiad z Piotrem Żukowskim, Członkiem Zarządu
Mowa o spółce yarrl, która w ostatnim roku całkowicie się zmieniła poprzez połączenia i akwizycje. Dziś jest to rentowny biznes z klientami prywatnymi oraz publicznymi, z coraz większą liczbą nowych kontraktów.
Czytaj więcej
Strefa wiedzy
29.7.2024
Generatywna AI - nowa przyszłość contact center i CX
Sztuczna inteligencja nieustannie ewoluuje. Jakie otwiera nam nowe możliwości w obsłudze klienta – zachęcam do zgłębienia tego tematu.
Czytaj więcej
Strefa wiedzy
8.7.2024
Nowe trendy w pracy – home office czy praca z biura?
Nie da się ukryć, że to Pandemia COVID-19 na zawsze zmieniła sposób, w jaki pracujemy.
Czytaj więcej
Strefa wiedzy
4.7.2024
Pilotażowy model AI typowania pacjentów
W dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie, pracownicy służby zdrowia stoją w obliczu ogromnej presji, aby szybko i skutecznie dostarczać trafne diagnozy.
Czytaj więcej
Po godzinach
23.6.2024
Wspólne kibicowanie podczas EURO 2024 w yarrl
Jak wiecie organizujemy nie tylko udane wyjazdy na żaglówki 😉, ale działamy też #PoGodzinach w naszych biurach.
Czytaj więcej
Wydarzenia
19.6.2024
Relacja z konferencji Let's talk about CX
Konferencja Let’s talk about CX, organizowana przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu (SMB) odbyła się 19.06.2024 roku w Warszawie.
Czytaj więcej
Wydarzenia
18.6.2024
Rozwiązania dla sal wideokonferencyjnych – yarrl na VC Days 2024
W ubiegłym tygodniu mieliśmy okazję uczestniczyć w konferencji VC Days ’24 dedykowanej produktom i rozwiązaniom dla sal wideokonferencyjnych.
Czytaj więcej
Po godzinach
13.6.2024
Ahoj przygodo! Rejs szkoleniowo-integracyjny yarrl po Mazurach
Przeżyliśmy fantastyczny czas! Czyli opowieść o tym, jak upłynął nam tegoroczny wyjazd szkoleniowo-integracyjny
Czytaj więcej
Wydarzenia
13.6.2024
yarrl na konferencji IBM „Put AI to Work” – o przyszłości AI w biznesie
W ubiegłym tygodniu byliśmy uczestnikami konferencji „Put AI to Work” dedykowanej produktom i rozwiązaniom AI
Czytaj więcej
Centrum prasowe
12.6.2024
Rozwiązania low-code – proces twórczy i przykłady aplikacji klasy enterprise
Czytaj więcej
Po godzinach
12.6.2024
Dzień Dziecka 2024 z yarrl – wspólna zabawa i niezapomniane chwile
Czytaj więcej
Wydarzenia
11.6.2024
Twój e-PIT – nowe funkcje w sztandarowym projekcie yarrl
Jak co roku, z dumą przedstawiamy nasz flagowy projekt – Twój e-PIT!
Czytaj więcej
Wydarzenia
6.6.2024
Relacja z konferencji WallStreet28
Przez ostatnie kilka dni #teamyarrl brał udział w największej w Polsce konferencji dla przedsiębiorców i inwestorów indywidualnych #WallStreet28.
Czytaj więcej
Centrum prasowe
3.6.2024
Sławomir Połukord komentuje wyniki yarrl i przedstawia nowy obszar biznesu
Spółka yarrl S.A. zaraportowała za pierwszy kwartał 2024 roku zysk netto w wysokości 1,08 mln zł, względem straty przed rokiem na poziomie -0,95 mln zł.
Czytaj więcej
Wydarzenia
22.5.2024
Automatyzacja jakości w yarrl – szkolenie z CI/CD, Dockera i Cypressa
W naszej firmie nieustannie dążymy do podnoszenia standardów jakości oraz efektywności w procesach tworzenia oprogramowania.
Czytaj więcej
Wydarzenia
21.5.2024
Szkolenie menedżerskie w yarrl – rozwój kompetencji i skuteczna komunikacja
Nie sztuką jest stać w miejscu, a #teamyarrl zdecydowanie w nim nie stoi!
Czytaj więcej
Strefa wiedzy
8.5.2024
Dlaczego yarrl postawił na współpracę z Genesys Cloud CX?
Firma yarrl SA swoją działalność zaczynała w 1992 roku pod nazwą Unima2000 Systemy Teleinformatyczne.
Czytaj więcej
Centrum prasowe
23.4.2024
Czy generatywna sztuczna inteligencja zmieni Contact Center?
Generatywna sztuczna inteligencja to technologia, która zmienia rzeczywistość, sposób naszego myślenia. Wszyscy obserwujemy gwałtowne przyspieszenie jej rozwoju i użycia w obsłudze klienta.
Czytaj więcej
Strefa wiedzy
17.4.2024
Najważniejsze trendy technologiczne w sektorze publicznym w 2024 r.
Gartner wskazał pięć najważniejszych w swojej ocenie trendów technologicznych w sektorze publicznym w 2024 r
Czytaj więcej
Strefa wiedzy
4.4.2024
Etyka sztucznej inteligencji – gdzie leży moralność?
Nie jest już niczym nadzwyczajnym, że sztuczna inteligencja, coraz częściej stosowana w sferach należących dotychczas do człowieka, coraz bardziej autonomicznie radzi sobie ze złożonością ludzkich problemów.
Czytaj więcej
Strefa wiedzy
1.4.2024
Twój pierwszy chatbot – jak wygląda wdrożenie krok po kroku
Dane, przeczucie, obserwacja rynku, edukacja – rodzi się pomysł na automatyzację procesu obsługi klienta.
Czytaj więcej
Poprzednia
Nastepna strona