– przyszłość obsługi klienta w Twojej firmie
Genesys Cloud CX to nowoczesna, chmurowa platforma Contact Center, która umożliwia firmom kompleksowe zarządzanie doświadczeniem klienta (CX) oraz pracownika (EX). Dzięki zastosowaniu sztucznej inteligencji, automatyzacji oraz zaawansowanej analityki, Genesys wspiera zespoły w dostarczaniu szybszej, spójniejszej i bardziej efektywnej obsługi — bez względu na kanał kontaktu.
Proces wdrożeń poprzedzamy dokładnym badaniem potrzeb, warsztatem bądź wywiadem – wszystko po to, by dobierać rozwiązania pasujące do Państwa potrzeb
Na bazie bogatego doświadczenia z Genesys Cloud CX doskonale rozumiemy specyfikę różnych środowisk i wyzwań. Jesteśmy zaufanym partnerem.
Tworzymy własne aplikacje rozszerzające funkcjonalności Genesys, które umożliwiają jeszcze lepsze dopasowanie do wymagań naszych klientów
Nasze aplikacje powstają w oparciu o realne potrzeby klientów, zidentyfikowane podczas projektów wdrożeniowych i rozmów z użytkownikami końcowymi
Proces wdrożeń poprzedzamy dokładnym badaniem potrzeb, warsztatem bądź wywiadem – wszystko po to, by dobierać rozwiązania pasujące do Państwa potrzeb.
Na bazie bogatego doświadczenia z Genesys Cloud CX doskonale rozumiemy specyfikę różnych środowisk i wyzwań. Jesteśmy zaufanym partnerem.
Tworzymy własne aplikacje rozszerzające funkcjonalności Genesys, które umożliwiają jeszcze lepsze dopasowanie do wymagań naszych klientów.
Nasze aplikacje powstają w oparciu o realne potrzeby klientów, zidentyfikowane podczas projektów wdrożeniowych i rozmów z użytkownikami końcowymi.
Szybkie wdrożenie i łatwa konfiguracja.
Skalowalność i prosty model licencyjny.
Otwarte API i duże możliwości integracyjne.
Ciągły rozwój platformy i cotygodniowe aktualizacje funkcjonalne.
Doświadczenie światowego lidera w obszarze CX.
Analizę potrzeb i doradztwo strategiczne w zakresie obsługi klienta
Implementację i konfigurację platformy Genesys Cloud CX
Integrację z systemami klienta (CRM, ERP, helpdesk, inne)
Szkolenia dla użytkowników i administratorów systemu
Wsparcie techniczne oraz serwis w modelu SLA
Rozwój i kastomizację platformy pod konkretne scenariusze biznesowe