Jedno źródło prawdy o kliencie – pełna kontrola nad danymi
Dane klientów ewoluują – zmieniają się adresy, numery telefonów, nazwiska. Są wprowadzane do różnych systemów w różnym czasie, co sprawia, że ważne informacje mogą być rozproszone.
Wiemy, jak obsłużyć wszystkie te zmieniające się dane. Korzystając z dopasowania wielu rekordów klientów w centralnej bazie klientów tworzymy tzw. „złoty rekord”.
Centralna Baza Klientów (MDM) – precyzyjne i aktualne dane
Twoje dane, zawsze pod kontrolą
Aby w pełni wykorzystać potencjał posiadanych informacji, potrzebujesz rozwiązania, które zbiera, porządkuje i udostępnia dane w jednolity sposób. Centralna Baza Klientów (MDM) to nowoczesne podejście do zarządzania danymi, które zapewnia ich dokładność, kompletność i dostępność.
Dzięki złotemu rekordowi masz pewność, że Twoje dane są zawsze kompletne i zgodne z rzeczywistością.
Złoty rekord zawiera wszystko, co niezbędne do prowadzenia biznesu: zarządzanie zgodami, kampanie marketingowe, ankiety (PSK, AML, ...), kontakty handlowe i wiele więcej.
Najwyższa jakość danych = lepsza obsługa i niższe koszty
Zyskaj pełną kontrolę nad danymi i podejmuj świadome decyzje.
Wykorzystując nasze rozwiązanie masz pewność korzystania z wiarygodnych i kompleksowych danych
Chcesz dowiedzieć się więcej? Skontaktuj się z nami!