Vendor-lock to kwestia, na którą szczególną uwagę zwracają departamenty zakupu w instytucjach finansowych. Uzależnienie od dostawcy bywa kosztowne, ale yarrl S.A. ma rozwiązanie wychodzące naprzeciw oczekiwaniom klientów. Oferując platformę low-code prowadzi otwartą politykę licencjonowania i partnerskie podejście do klientów. Wraz ze środowiskiem uruchomieniowym platformy Meltemee klient otrzymuje graficzne środowisko projektowania i testowania aplikacji, a jest to dokładnie takie samo środowisko i takie same narzędzia, biblioteki komponentów, szablony, aktywności, jakich używają projektanci yarrl. Analityk klienta, który projektuje aplikację w środowisku Meltemee może posiadać takie same uprawnienia do realizacji rozwiązań, jak właściciel praw do platformy. Na środowisko techniczne nakłada się kwestia formalno-prawna. Tu yarrl również prowadzi otwartą politykę wobec klientów. Aplikacje przygotowane dla klienta objęte są licencją z rozszerzonymi polami eksploatacji, możliwością modyfikacji, wprowadzania zmian oraz bez ograniczeń budowy własnych rozwiązań. Jeśli zespół klienta podejmuje się rozwoju aplikacji, nie wiąże się to z żadnymi ograniczeniami licencyjnymi czy dodatkowymi opłatami.
W naszym cyklu o platformie i aplikacjach low-code omawiamy wybrane przykłady rozwiązań. Jedną z takich aplikacji, o której warto wspomnieć jest moduł automatyzacji ankiet. yarrl posiada w swojej ofercie zbudowaną na platformie low-code, specjalnie dla banków, aplikację CRM.pro do obsługi i zarządzania relacjami z klientami instytucjonalnymi. Jednym z komponentów rozwiązania jest automatyczny system ankiet wspierających bank w komunikacji z klientami i interesariuszami. Intuicyjne środowisko wspomaga tworzenie nowych ankiet i kampanii marketingowych. Ankiety mogą zawierać proste pytania kampanii marketingowych, aż po pytania oparte na ankietach CSI, NPS, CES, KYC - moduł ankiet zawiera wszystkie komponenty oraz ułatwienia potrzebne do opracowania i wysyłki ankiet w celu skuteczniejszego zmierzenia satysfakcji klientów.
Aplikacja umożliwia:
Silnie sparametryzowany system pozwala na definicję reakcji na odpowiedzi w ankietach i wspiera procesowanie wyników. Może zakończyć obsługę ankiety automatycznie lub, w zależności od parametryzacji, skierować do dalszego procesowania np. na podstawie wyników ankiety MIFID uruchomić proces przygotowania oferty inwestycyjnej.
Rozwiązanie wspiera także wysyłkę newsletterów i ankiet w ramach kampanii marketingowych. Lista wysyłkowa i panel menedżerski dostarczają informacje statystyczne, a wyniki uzupełniają działania marketingowe koordynowane przez CRM.
Pulpit informacyjny dla menedżerów prezentuje podsumowanie wyników, a dla każdej ankiety, grupy ankiet lub kampanii system może wygenerować raport. Wyniki mogą być także przekazane do dalszego procesowania np. w systemie CRM.