UniVoicebot | UniChatbot

Automatyzacja obsługi klienta

Voiceboty

UniVoicebot
obsługa połączeń głosowych

Wykorzystane w UniVoicebot technologie oferują duże możliwości indywidualnego dopasowania i modyfikacji scenariuszy prowadzonych dialogów i z powodzeniem pozwalają obsługiwać zarówno proste i jak i skomplikowane procesy biznesowe.

UniVoicebot wykorzystuje silnik sztucznej inteligencji, który odpowiada za prowadzenie dialogu, rozpoznawanie intencji, interpretowanie pytań i generowanie odpowiedzi

Dzięki mechanizmom ASR/TTS odpowiadającym za  konwersję tekstu na mowę i  mowy na-tekst potrafi zrozumieć pytania klienta i udzielać odpowiedzi zgodnie z przygotowanym scenariuszem prowadzenia dialogów

Za obsługę połączeń w kanale głosowym  odpowiada platforma głosowa rozbudowana o moduł integracyjny i raportowy

Przykładowe cele wdrożenia UniVoicebota:

Odciążenie pracy konsultantów działu Call Center

Poprawienie jakości i automatyzacja obsługi klienta​

Zwiększenie efektywności

Redukcja kosztów i inne

Co wyróżnia UniVoicebota?

Rozpoznawanie odpowiedzi w języku naturalnym

W poszczególnych krokach prowadzenia przez UniVocebota dialogu wykorzystywane są mechanizmy sztucznej inteligencji, które pozwalają wykrywać odpowiedzi klientów w zwykłym języku, takie jak synonimy, daty, godziny, adresy, nazwy własne produktów i inne słowa branżowe przygotowane w trakcie wdrożenia.

Tworzenie dialogów

Modyfikacje istniejących skryptów dialogowych oraz tworzenie nowych skryptów, czy całych botów funkcjonalnych, może być w pełni realizowane przez użytkowników biznesowych.
Obsługa języków: polski, angielski, ukraiński i wiele innych.

Model wykrywania intencji

Wykorzystanie najnowszych technik uczenia maszynowego w celu rozpoznawania intencji, bez konieczności opierania się na zdefiniowanych przez developera regułach, które przy rozbudowanym rozwiązaniu nie są skalowalne i komplikują rozwiązanie.

Kompleksowość

Łatwiejsze rozpoznawanie większej liczby tematów i treści niż inne voiceboty. Dokładne i kompleksowe odpowiedzi dla klientów dzięki pełnemu zrozumieniu tematu, inteligentnemu wyszukiwaniu opartemu na sztucznej inteligencji i funkcji przekazania sprawy do żywego agenta.

Dygresje i kontekst rozmowy

Umiejętność odpowiadania na poboczne pytania rozmówcy i powrotu do głównego tematu rozmowy Rozpoznawanie encji w kontekście – zdolność odczytywania intencji oraz informacji dodatkowych z wypowiedzi człowieka. UniVoicebot pamięta kontekst prowadzonej rozmowy, po otrzymaniu pytań pobocznych i udzieleniu odpowiedzi wraca do podstawowego wątku rozmowy.

Analityka i łatwość integracji

Wiele dostępnych statystyk, szczegółowe raporty, śledzenie kluczowych wskaźników wydajności, z możliwością filtrowania wydajności według intencji lub jednostek. Możliwości eksportu danych. Bezproblemowa integracja z różnymi systemami dziedzinowymi dzięki otwartemu API.

Chatboty

Tagline

UniChatbot
obsługa interakcji tekstowych

UniChatbot to wirtualny doradca, który wykorzystuje sztuczną inteligencję do prowadzenia interakcji z użytkownikami poprzez konwersację tekstową. Unichatbot  zaprogramowany jest w taki sposób, aby naśladować ludzką interakcję i odpowiadać na zadane pytania, udzielać informacji czy wykonywać określone zadania.

Poprzez dodatkowe integracje UniChatbot daje możliwości:

Automatyzacji procesów

Przełączania rozmowy do konsultanta

Wyszukiwania odpowiedzi w bazie wiedzy, w różnego rodzaju plikach, na stronie www, itd.

Co robi UniChatbot?

Prowadzi rozmowy w języku naturalnym, wykorzystując uczenie maszynowe

Rozumie intencje oraz ich sens

Prowadzi konwersację podobną do tej prowadzonej między ludźmi

Interpretuje pytanie, przetwarza frazy prowadzone przez użytkownika, a następnie udziela odpowiedzi

Pamięta kontekst prowadzonej rozmowy

Największe zalety naszego UniChatbota to:

Szybkość uczenia się
Model wykrywania intencji
Prowadzenie dialogów w języku naturalnym
Obsługa wielu języków
Dygresje i pamiętanie kontekstu rozmowy
Łatwość integracji
Rozbudowana analityka
Skalowalność

Przewagi yarrl dostawcy chatbotów i voicebotów:

Wieloletnie doświadczenia w zakresie integracji narzędzi do obsługi różnych kanałów komunikacji.

Wiele ciekawych referencji.

Krótki czas realizacji projektów.

Gotowe wersje demo.

Obszar biznesowy

Magdalena Pisarczyk-Czekaj

IT Projects Director

Email: magdalena.pisarczyk@yarrl.pl

Telefon: +48 601 416 600

Co zyskujesz dzięki naszemu systemowi chatbotowemu?

Najlepiej pasujący, zintegrowany z Twoim biznesem system Wirtualnego Doradcy, który w odróżnieniu od rozwiązań pudełkowych możesz rozwijać. Oferujemy intuicyjny interfejs do tworzenia dialogów oraz szkolenie, pozwalające na aktualizację i rozwój narzędzia.