Usługi Call i Contact Center
Świadczymy usługi Call i Contact center dla zewnętrznych podmiotów
Tagline
Świadczymy usługi Call i Contact Center dla zewnętrznych podmiotów
Pomagamy Partnerom precyzować potrzeby klientów, kierunkujemy działania promocyjno-marketingowe. Aktywnie uczestniczymy w tworzeniu standardów i dobrych praktyk na rynku CC.
Realizujemy kampanie marketingowe w trybie rozmów wychodzących i przychodzących
Przeprowadzamy badania satysfakcji konsumentów (NPS)
Przeprowadzamy badania rynku
Obsługujemy infolinie reklamacyjne i informacyjne
Skutecznie realizujemy dosprzedaż (upselling, crosselling)
![usługi Call i Contact Center](https://cdn.prod.website-files.com/64cc9aecab3dcc47c2e576cb/6538dcdda65e7e415cfb7523_call.png)
Obszar biznesowy
![](https://cdn.prod.website-files.com/64cc9aecab3dcc47c2e576cb/65575f4158d34fb291779880_Monika.png)
Monika Fedyk - Sikora
Dyrektor ds. Kluczowych Klientów
Email: msikora@lockus.pl
Telefon: 606 772 433