Newsletter o Genesys Cloud CX

ekspercko, z komentarzem praktyka i po polsku!

Co miesiąc przygotowuję krótkie podsumowanie zmian w Genesys Cloud CX. Wyjaśniam, które funkcje naprawdę mają znaczenie. Dzięki temu nie tracisz czasu na szukanie informacji i zyskujesz przewagę w pracy z platformą. 

Genesys Cloud CX

Dlaczego warto zapisać się do newslettera?

icon_orange_list

Przygotowuję dla Ciebie merytoryczne podsumowanie zmian w Genesys Cloud - bez pustych haseł i technicznego słownictwa

icon_orange_list

Pokazuję, co nowe funkcje oznaczają w praktyce

icon_orange_list

Dzielę się perspektywą osoby, która na odpowiada za rozwój sprzedaży Genesys Cloud w yarrl S.A. w Polsce - i zna jego mocne strony

icon_orange_list

Dzięki mnie oszczędzasz czas - w kilka minut masz najważniejsze informacje z całego miesiąca

icon_orange_list

Bonus: czasem dodam spostrzeżenia z wdrożeń i praktyki

Czego możesz się spodziewać:

01. Szybkiego przeglądu nowości
01. Szybkiego przeglądu nowości

Wiesz, co zmieniło się w Genesys Cloud CX w ostatnim miesiącu.

02. Prostych wyjaśnień funkcji
02. Prostych wyjaśnień funkcji

Z moim komentarzem - rozumiesz, jak działają i co mogą dać Twojemu biznesowi.

03. Informacji o wycofywanych rozwiązaniach
03. Informacji o wycofywanych rozwiązaniach

Żeby nic Cię nie zaskoczyło w pracy z platformą.

04. Moich opinii i rekomendacji
04. Moich opinii i rekomendacji

Odróżnisz, co naprawdę ma sens i na czym warto się skupić.

05. Dodatkowych materiałów
05. Dodatkowych materiałów

Nagrania, linki, case studies i zaproszenia na webinary, które poszerzą Twoją wiedzę.

Newsletter piszę z myślą o:

Menedżerach i liderach biznesowych, którzy chcą być na bieżąco z rozwojem Genesys Cloud CX
Specjalistach Genesys i IT, którzy potrzebują szybkiego przeglądu nowych funkcji
Wszystkich, którzy chcą być na bieżąco z Genesys Cloud CX

O autorze

Nazywam się Krzysztof Czajka i od ponad dwóch lat zajmuję się sprzedażą Genesys Cloud CX w Polsce. I powiem wprost - cieszę się, że mogę to robić. Genesys to światowej klasy platforma, która rozwija się błyskawicznie, wyznaczając trendy dla całej branży rozwiązań typu CCaaS. 

Codziennie rozmawiam z klientami, którzy stawiają przed sobą duże wyzwania - i wiem, jak ważne jest, żeby dobrze rozumieć rozwój tej platformy.

W newsletterze przedstawiam wszystkie najważniejsze informacje oraz wyróżniam te, które moim zdaniem mają największe znaczenie.

Po godzinach gram w futsal, śledzę Formułę 1 i NHL, a wieczorami spaceruję z moim psem Felkiem.
Krzysztof Czajka
Key Account Manager
krzysztof.czajka@yarrl.pl

Dlaczego Genesys Cloud CX?

Pracuję z Genesys Cloud CX, ponieważ jest to rozwiązanie, które naprawdę zmienia sposób obsługi klienta. To globalny lider w Contact Center as a Service rozwijający się w błyskawicznym tempie i wyznaczający standardy w branży CX.
Wiem, że łatwo się w tym wszystkim pogubić - dlatego tworzę newsletter, który pomoże być Ci na bieżąco ze wszystkimi zmianami i korzystać z tych zmian w praktyce.

Dlaczego warto wdrożyć Genesys Cloud CX z yarrl?

Jako certyfikowany partner Genesys z ponad 20-letnim doświadczeniem pomagamy firmom wdrażać i rozwijać Genesys Cloud CX.
Stawiamy na dopasowanie rozwiązań do realnych potrzeb biznesu, a nasze autorskie aplikacje rozszerzają możliwości platformy.