Company
About yarrl S.A.
Management and Supervisory Board
Capital Group
About us
We offer
Meltemee | low-code platform
Software development
Outsourcing of IT professionals
CX Solutions
AI Bots and Speech Analytics
UC&C | Videoconferencing
AISEMA
Call and Contact Center services
Conferences and training sessions
Solutions for industries
Case Study
News
Investor Relations
INFORMATION
Investor presentations
Corporate documents
Significant transactions
ABOUT YARRL GROUP
Shareholders
General Meeting
Contact for investors
Plan to merge with pTAG
COMPANY SHARES ON THE STOCK MARKET
yarrl quotes
Share publication offer
Prospectus
History of share operations
PERIODIC REPORTS
Current Reports
Quarterly Reports
Semi-annual Reports
Annual Reports
FINANCIAL DATA
Selected financial data
Basic financial ratios
Corporate events calendar
CORPORATE GOVERNANCE
Statement
Auditor
Financial forecasts
PL
EN
Kariera
Kontakt
PL
EN
Blog
Wszystkie kategorie
Wydarzenia
Strefa wiedzy
Po godzinach
Centrum prasowe
Centrum prasowe
7.8.2024
yarrl dziś i jutro - wywiad z Piotrem Żukowskim, Członkiem Zarządu
Mowa o spółce yarrl, która w ostatnim roku całkowicie się zmieniła poprzez połączenia i akwizycje. Dziś jest to rentowny biznes z klientami prywatnymi oraz publicznymi, z coraz większą liczbą nowych kontraktów.
Czytaj więcej
Strefa wiedzy
29.7.2024
Generatywna AI - nowa przyszłość contact center i CX
Sztuczna inteligencja nieustannie ewoluuje. Jakie otwiera nam nowe możliwości w obsłudze klienta – zachęcam do zgłębienia tego tematu.
Czytaj więcej
Strefa wiedzy
8.7.2024
Nowe trendy w pracy – home office czy praca z biura?
Nie da się ukryć, że to Pandemia COVID-19 na zawsze zmieniła sposób, w jaki pracujemy.
Czytaj więcej
Strefa wiedzy
4.7.2024
Pilotażowy model AI typowania pacjentów
W dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie, pracownicy służby zdrowia stoją w obliczu ogromnej presji, aby szybko i skutecznie dostarczać trafne diagnozy.
Czytaj więcej
Wydarzenia
18.6.2024
Rozwiązania dla sal wideokonferencyjnych – yarrl na VC Days 2024
W ubiegłym tygodniu mieliśmy okazję uczestniczyć w konferencji VC Days ’24 dedykowanej produktom i rozwiązaniom dla sal wideokonferencyjnych.
Czytaj więcej
Po godzinach
13.6.2024
Ahoj przygodo! Rejs szkoleniowo-integracyjny yarrl po Mazurach
Przeżyliśmy fantastyczny czas! Czyli opowieść o tym, jak upłynął nam tegoroczny wyjazd szkoleniowo-integracyjny
Czytaj więcej
Wydarzenia
13.6.2024
yarrl na konferencji IBM „Put AI to Work” – o przyszłości AI w biznesie
W ubiegłym tygodniu byliśmy uczestnikami konferencji „Put AI to Work” dedykowanej produktom i rozwiązaniom AI
Czytaj więcej
Centrum prasowe
12.6.2024
Rozwiązania low-code – proces twórczy i przykłady aplikacji klasy enterprise
Czytaj więcej
Po godzinach
12.6.2024
Dzień Dziecka 2024 z yarrl – wspólna zabawa i niezapomniane chwile
Czytaj więcej
Wydarzenia
11.6.2024
Twój e-PIT – nowe funkcje w sztandarowym projekcie yarrl
Jak co roku, z dumą przedstawiamy nasz flagowy projekt – Twój e-PIT!
Czytaj więcej
Wydarzenia
6.6.2024
Relacja z konferencji WallStreet28
Przez ostatnie kilka dni #teamyarrl brał udział w największej w Polsce konferencji dla przedsiębiorców i inwestorów indywidualnych #WallStreet28.
Czytaj więcej
Centrum prasowe
3.6.2024
Sławomir Połukord komentuje wyniki yarrl i przedstawia nowy obszar biznesu
Spółka yarrl S.A. zaraportowała za pierwszy kwartał 2024 roku zysk netto w wysokości 1,08 mln zł, względem straty przed rokiem na poziomie -0,95 mln zł.
Czytaj więcej
Wydarzenia
22.5.2024
Automatyzacja jakości w yarrl – szkolenie z CI/CD, Dockera i Cypressa
W naszej firmie nieustannie dążymy do podnoszenia standardów jakości oraz efektywności w procesach tworzenia oprogramowania.
Czytaj więcej
Wydarzenia
21.5.2024
Szkolenie menedżerskie w yarrl – rozwój kompetencji i skuteczna komunikacja
Nie sztuką jest stać w miejscu, a #teamyarrl zdecydowanie w nim nie stoi!
Czytaj więcej
Strefa wiedzy
8.5.2024
Dlaczego yarrl postawił na współpracę z Genesys Cloud CX?
Firma yarrl SA swoją działalność zaczynała w 1992 roku pod nazwą Unima2000 Systemy Teleinformatyczne.
Czytaj więcej
Centrum prasowe
23.4.2024
Czy generatywna sztuczna inteligencja zmieni Contact Center?
Generatywna sztuczna inteligencja to technologia, która zmienia rzeczywistość, sposób naszego myślenia. Wszyscy obserwujemy gwałtowne przyspieszenie jej rozwoju i użycia w obsłudze klienta.
Czytaj więcej
Strefa wiedzy
17.4.2024
Najważniejsze trendy technologiczne w sektorze publicznym w 2024 r.
Gartner wskazał pięć najważniejszych w swojej ocenie trendów technologicznych w sektorze publicznym w 2024 r
Czytaj więcej
Strefa wiedzy
4.4.2024
Etyka sztucznej inteligencji – gdzie leży moralność?
Nie jest już niczym nadzwyczajnym, że sztuczna inteligencja, coraz częściej stosowana w sferach należących dotychczas do człowieka, coraz bardziej autonomicznie radzi sobie ze złożonością ludzkich problemów.
Czytaj więcej
Wydarzenia
26.3.2024
Relacja z konferencji Techmo Day 2024
21 marca odbyła się konferencja Techmo Day 2024 Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Czytaj więcej
Strefa wiedzy
25.3.2024
Automatyzacja obsługi klienta – daj botom zająć się Twoimi klientami
Chatbot i voicebot – nieoczywiste zastosowania prostych rozwiązań!
Czytaj więcej
Strefa wiedzy
24.3.2024
7 zalet omnichannel w Contact Center
Organizowanie pracy i budowę contact center warto zacząć od odpowiedzi na klasyczne pytanie: dlaczego go robimy?
Czytaj więcej
Wydarzenia
21.3.2024
Warsztat z chmurowych rozwiązań Contact Center
Warsztat zorganizowane przez Avaya Poland i Ingram Micro Polan
Czytaj więcej
Strefa wiedzy
21.3.2024
E-book: Hiperpersonalizacja kluczem do ozłocenia CX w firmach
W dobie coraz lepszych rozwiązań technologicznych i tworzenia większej liczby odrębnych procesów biznesowych, mamy możliwość zbierania i analizowania ogromnych ilości danych.
Czytaj więcej
Po godzinach
29.2.2024
Relacja z wyjazdu narciarskiego yaSKI 2024
Wyjazd narciarski yaSKI24 yarrl S.A.
Czytaj więcej
Poprzednia
Nastepna strona